INFORMACJE SĄ STALE AKTUALIZOWANE
Szanowni Klienci!
W okresie świąteczno-noworocznym czas oczekiwania na zamówienie może się wydłużyć. W trosce o zapewnienie przejrzystości w terminach dostaw przygotowaliśmy informacje dotyczące harmonogramu wysyłek. Bardzo przepraszamy za utrudnienia i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia zostały jak najszybciej zrealizowane.
Harmonogram wysyłek z uwzględnieniem inwentaryzacji.
W dniach 2 i 3 stycznia zamówienia nie będą realizowane. Infolinia w tych dniach będzie nieczynna. Prosimy o kontakt mailowy: sklep@e-ospele.pl. Realizacja zamówień zostanie wznowiona 7 stycznia. W dniach od 7 stycznia do 10 stycznia, czas realizacji zamówień może się wydłużyć.
Kontakt
Potrzebujesz pomocy?
|
32 420 73 04 |
|
sklep@e-ospele.pl |