W przypadku jakichkolwiek reklamacji w pierwszej kolejności prosimy kierować wiadomości na adres e-mail: sklep@e-ospele.pl.
Jak wygląda proces reklamacji towaru?
- Prześlij reklamowany produkt na adres: e-Ospele Dział Reklamacji i zwrotów, ul. Żabia 19e, 42-400 Zawiercie.
- W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji.
Ważne informacje
- W zależności od produktu reklamacja zostanie zrealizowana przez Sprzedawcę lub Producenta.
- Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
- Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
- W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
- W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada).
Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie.
Kontakt
Potrzebujesz pomocy?
|
32 420 73 04 |
|
sklep@e-ospele.pl |