Menu

W przypadku jakichkolwiek reklamacji w pierwszej kolejności prosimy kierować wiadomości na adres e-mail: sklep@e-ospele.pl.

Jak wygląda proces reklamacji towaru?

  1. Prześlij reklamowany produkt na adres: e-Ospele Dział Reklamacji i zwrotów, ul. Żabia 19e, 42-400 Zawiercie.
  2. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji.

Ważne informacje

  • W zależności od produktu reklamacja zostanie zrealizowana przez Sprzedawcę lub Producenta.
  • Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada).

Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie.

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

32 420 73 04
sklep@e-ospele.pl