32 420 73 04

sklep@e-ospele.pl

0 Koszyk

Komunikat logistyczny

AKTUALNOŚCI
2020-03-16

Komunikat logistyczny

Szanowni Klienci!

W związku z sytuacją epidemiologiczną pragniemy poinformować o bieżącej sytuacji w naszej firmie i działaniach, jakie podjęliśmy na rzecz zachowania ciągłości pracy, w tym obsługi zamówień składanych przez naszych Klientów.

  • Wszystkie zamówienia są realizowane i dostarczane na bieżąco. Realizacja zamówień odbywa się bez przeszkód, ale z zachowaniem najwyższych środków ostrożności.
  • Biuro Obsługi Klienta działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
  • Odbiór osobisty zamówień w siedzibie w Zawierciu jest możliwy tylko od poniedziałku do piątku.
  • Część pracowników biurowych oddelegowana została do pracy zdalnej z domu i wyposażona w narzędzia informatyczne niezbędne do pracy i obsługi Klientów, a także odbywania tele- i wideokonferencji.

Nasi partnerzy logistyczni poinformowali nas o szeregu działań prewencyjnych podjętych w trosce o Państwa bezpieczeństwo zmierzających do zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się infekcji.

Kurier GLS

W przypadku doręczeń:

  • do firm (biurowców) rekomenduje skrócenie pobytu kuriera do niezbędnego minimum oraz wyznaczenie jednego miejsca doręczenia u odbiorcy, np. recepcji
  • do firm (magazynów) proponuje wyznaczenie przez odbiorcę jednego wskazanego miejsca doręczenia i jednej dedykowanej osoby do obsługi procesu
  • do mieszkań/domów rekomenduje kurierom przekazywanie paczek w drzwiach/przed domem, co pozwoli obu stronom uniknąć kontaktu z potencjalnymi źródłami infekcji

Zgodnie z zaleceniami instytucji sanitarnych GLS Poland proponuje również ograniczenie bezpośredniego kontaktu poprzez wyeliminowanie:

  • witania się poprzez podanie rąk
  • przekazywania skanerów (np. w trakcie składania podpisu), długopisów i innych przedmiotów

Kurierzy GLS Poland zostali wyposażeni w środki dezynfekujące oraz wyraźne wytyczne mające na celu ochronę przez zakażeniem koronawirusem i innymi infekcjami. Firma kurierska zwraca również uwagę na fakt, że Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca noszenie masek ochronnych wyłącznie osobom z objawami COVID-19, opiekunom osób chorych, w tym pracownikom służby zdrowia.  W sytuacji, kiedy nie wyrażają Państwo zgody na wejście kuriera na teren swojej firmy bez maski ochronnej, GLS prosi o wyznaczenie miejsca, w którym odbiór paczki może się odbyć bez bezpośredniego kontaktu ludzi.

inPost

Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmiana wprowadzona zostaje również dla przesyłek kurierskich – w przypadku, gdy nie uda się ich doręczyć bezpośrednio do odbiorcy (podejmujemy dwie próby doręczenia), przesyłki trafią do Nadawcy. Dlaczego taka zmiana? Chcemy maksymalnie ograniczyć kontakt naszych pracowników Oddziałów z osobami z zewnątrz, gdyż zachorowanie jednej osoby może wpłynąć na pracę całego Oddziału.

Poczta Polska

Poczta Polska poinformowała o wyposażeniu pracowników mających kontakt z klientami w dodatkowe środki: płyny dezynfekujące i rękawiczki.

Liczymy na zrozumienie wzajemnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że podejmując rozsądne działania oraz zachowując możliwe środki ostrożności, unikniemy sytuacji problemowych lub w znacznym stopniu ograniczymy ich skutki.

Please wait...